Sadece Sevgi...

Bakıyorum da en son notumu Nisan'da yazmışım. Hiç bu kadar zaman koymamıştım araya. 2.5 ay civarı bir süre geçmiş. Bu arada hayatımda pek çok şey değişmiş. Benim için en çok mutluluk veren artık evimi paylaştığım çok yakışıklı bir beyefendi var. Kendisi koynumda uyuyor, boynumdan çıkmak istemiyor, sabahları beni öperek uyandırıyor, gözlerimin içine içine bakıyor, kısacası hayatımda şimdiye kadar birlikte olduğum en güzel sevgili. 

Adı Toti. Mr. Toti.
Benim küçük toz kahve mutluluğum! 







İyi ki girdi hayatıma! 2 aydır daha mutluyum. :-)



Yorumlar

  1. Delicesine kıskandım ben bu miniği, Toti'yi! Darısı başıma diyorum. Seni de özlemişim...

    YanıtlaSil
  2. bende evlendin sandim deli kız

    YanıtlaSil
  3. Öyle delilikler de yapabilirim, sağım solum belli olmaz benim. :-) @Adsiz

    YanıtlaSil
  4. Bizim de şu an evimizde bir anne ve iki yavru kedimiz var. Ailecek bu durumdan çooook mutluyuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı ve mutluluk veren bir duygu. Yaşamayan bilemez! :) Şu an beni bir çok arkadaşım kedi manyağı bir ruh hastası olarak görüyor maalesef...

      Sil
    2. Beni de öyle gören çok :) Boşverin.. Yaşayan anlar sadece..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ