Hoşgeldin Yabancı!


Tatilsiz bir yaz, avukatlığı bırakmaya karar verişim, 31'imden sonra çıkıp yüzümü bir ergene çeviren sivilcelerim, MUBI'ye sarmış bir ruh hali, havaalanlarında geçen sandviç bombardımanlı günler, sporsuz kalışım ve gittikçe büyüyen göbeğim, Toti'min yaz tatili nedeniyle benden uzak oluşu, saçlarımın uzaması, sürekli uyuyan bir beden, aşkın huzuru, yazamayışım, delicesine bir iştah, hiç bira çok rakı, son dakika hakimlik sınavına girmeye karar verişim, İstanbul'a yerleşecek olmam, asıl niyetimin Karaburun'da sevgilimle yaşamak oluşu, vejetaryen mi olsam diye düşünürken etin lezzetine varışım, evlilik isteğim, topukluları çıkarıp babetlere dönüşüm, hiç süslenmemek, az makyaj, saçlarda bolca beyaz, hayatı yavaş yavaş sindirmek...

Hepsi 30 yaşıma kadar yabancı olup 30 yaşımın bana getirdikleridir.

Hayat çok tuhaf! İnsan tuhaf. 

Yorumlar

  1. siz flörte karşı gibiydiniz sanki öyle bir şey okumuştum eski yazılarınızdan birinde o değişmesin lütfen. resimleriniz de değişmesin dedirtiyorsunuz. nasıl bir anlaşmazlık bu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Flört" kelimesine gıcık oluyorum ama erkek-kadın arasındaki duygusal ilişkiye karşı olmak; her şeyi geçtim benim dünya görüşüme tamamen aykırı bir durum! Bunu da nerden çıkardınız anlamıyorum... Üstelik de yaklaşık 2 yıldır süren bir ilişkim var ve bir insanı iyice tanımadan ortak bir hayata karar vermek asla düşmeyeceğim bir hatadır. Resimlerim de değişmiş değil, sadece saçlarım uzadı, eski takipçim olmadığınız için eski eklediğim fotoğrafları pek incelememişsiniz sanıyorum. Ben aynı benim, değişen tek şey daha olumlu bir insan oluşum. Bu şekilde yargılar içeren ve benimle uzaktan yakından ilgisi olmayan yorumlarınızdan hoşlanmadığımı da belirtmeliyim. Yine de zahmet edip yazmışsınız teşekkürler.

      Sil
  2. Ah bu 30'lu yaşlar! Zorluyorsun, oldu-oluyor sanıyorsun ama bir bakmışsın yaş 30 ve ben ne yapıyorum burada! deyiveriyorsun...

    makyajsız da güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yeniden merhaba ve teşekkürler! yorumlarını hiç eksik etmiyorsun, ne kadar teşekkür etsem az. Haklısın, ne olduğunu anlayamadan bir bakmışız 30 gelmiş! Sonra bir bakıyorsun hop 40'lara doğru yol almışsın. Göz açıp kapayıncaya kadar geçiveriyor. Sevgiler,

      Sil
  3. o halde ne diyoruz? geçmiş olsun. neyse ki senin yaşına gelmeme daha 3 yıl var. bu 3 yıl zaarfında bütün her şeyin burnundan getirip, o yaşa geldiğimde bunlar için hüzünlememem olacak. ek olarak sitene yeni girdim, direkt yorumumu da yaptım. tebrik ederim kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ne yapmak lazım? Önündeki her günü güzel geçir, 3 yıl hem çok uzun hem de çok kısa bir süre. :) Bu arada hoşgeldiniz.

      Sil
  4. Hayatın getirdikleri ne de güzeldir! Sevindim, uzun zamandır bu kadar içten bir huzur, rahatlık; bunca değişimin ve akışın içerisinde saniyeye sığdırılmış gibi dingin bir gülüş görememiştim. Hoş gelmiş ohalde otuz yıl geçse de iyi ki gelmiş hayat...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler söylemişsin Vuslat, sevgili arkadaşım! :) Senden bunları duymak beni çok mutlu etti çünkü beni en iyi tahlil edebilen insanlardan birisi oldun her zaman. Kesinlikle "iyi ki yaşanmış" bir 30 yılım var! Ayrıca sana enteresan bir not aktarayım. Geçen günlerde instagram hesabımı "Vuslat Aktepe" isimli biri takibe başladı, sen sanıp merakla bakayım dedim. Yalnız bu kişi bir hemcinsim. :-) Bu kadar mı isim soyad denk düşer! Üzerine de senin bu yorumun gelince telepati yeteneğim olduğu konusunda yeniden ihtimaller vermeye başladım.

      Sil
  5. İlginc gelicek belki sana ama garip bi yakinlik duyuyorum ig de seni taniyali cok olmadi aslinda oturup her resmine tek tek bakdim anlamaya calisdim seni hayatini. Blogunu okudum yaZilarinda kayboldum.birincisi beni sasirtan yasin oldu oysa ben daha kucuk bekliyordum. Ama aslina bakarsan insanlara cevap verisin hayata karsi tavrin sabrin hepsi olgunlugundan. Nekadar guzel bir meslegin kariyerin var. Spora bagliligin kilolara karsi koyman ins hepsi bana da bulasir. Ve belki bigun gercekten bi yerde karsilasiriz da seni yakindan tanima firsatim olur. HAyran kaldim sana !!

    YanıtlaSil
  6. Tekrar teşekkür ederim Damla. :-) Umarım yeni yazılar yazabilirim... Dilerim gönlünden geçen her şeye kavuşursun. Bir insan için istemek yeter. Sihirli kelime bu!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ