KORUNCUK ile Korunmaya Muhtaç Çocuklarımız İçin Çocuk Köyleri Kurmaya Var Mısınız?


Merhaba ben Duygu,

Ben de çocukken her çocuk gibi zıplar ve anlamsız şekilde her yere koşardım. Koşmak, çocukluğa özgü vazgeçilmez bir şeydi pek çoğumuz için. Dizlerimde, yaramaz oyunların yara izleri hala durur. Pek çoğumuz için çocukluğumuzdan yetişkinliğimize yazılmış, silinmez mektuplar değil midir o izler? Baktıkça size de tatlı bir tebessüm eşliğinde hatırlatmıyorlar mı çocukluk günlerinizi? 
Ben ve ilk paragrafımı okurken gülümseyebilenler, çocukluğu mutluluk ile özdeşleştiren şanslı insanlarız. Çocukluk bizler için mutlu bir bahçeydi ancak ne yazık ki Türkiye'de her çocuk bu şansa sahip değil. 
Ben bundan böyle koşarken daha da mutlu olmanın ve mutlu etmenin bir yolunu buldum ve bunu sizlerle paylaşarak yardımınızı istemeye karar verdim. Artık katıldığım koşularda ayaklarım Koruncuk Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı (Koruncuk) için yol alacak; böylece koşularımın hem benim hem de sizlerin bağışları ile elimizin uzanabildiği çocuklar için daha farklı bir anlamı olacak. 
KORUNCUK, her çocuğun şefkat, sevgi ve anlayış görme, yeterli beslenme ve sağlıklı bir ortamda yaşama, oyun ve eğlence olanaklarından yararlanma, çağdaş bir eğitim alma ve yeteneklerini geliştirme, kısaca insan haysiyetine yakışır bir şekilde yaşama hakkı olduğuna inanıyor; tıpkı benim ve eminim sizlerin de inandığı gibi!
Ülkemizde ailesi olmayan veya terk edilmiş ya da ailesine rağmen kişisel varlığı tehdit altında, ihmal veya istismara uğramış, kötü alışkanlıklara karşı savunmasız bırakılmış yüz binlerce korunmaya muhtaç, kimsesi olmayan çocuk ve genç var.
Hayata başlarken, eşit şartlara sahip olmadığımız bir gerçek. Yaşam yolundaki bu adaletsizliğe bir nebze de olsa dur diyebilmek için korunmaya muhtaç miniklerimize Çocuk Köyleri kurulması için KORUNCUK'a benim vesilemle bağışta bulunmak ister misiniz? 
Haydi gelin Koruncuk'la Çocuk Köyleri kuralım! Mutlu çocuklar yetiştirerek mutlu bir toplumun temellerini atalım. 
Önümüzdeki llk adım ve ilk koşu, 15 Kasım İstanbul Maratonu! Unutmadan; yağtığım bağış az çok diye düşünmeyin; önemli olan harekete geçmek ve bir şeyler yapmak!
Bağışlarınız doğrudan Vakıf hesabına geçmektedir ve bağışlarınız için sertifika düzenlenmektedir. 
Bağışlar için kampanyamın linki: http://ipk.adimadim.org/kampanya/CC7150
İlgili linkten sayfanın aşağılarında bulunan kırmızı renkli "online bağış"  kutucuğuna tıklayarak kredi kartı ile bağış yapabildiğiniz gibi havale ve eft de yapabilirsiniz. Havalelerinizde açıklama kısmına CC7150 yazmayı ve beni haberdar etmeyi unutmayın ki sizi görebilelim. 


Sevgiler, 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ

Her Şey Hızlandı ve Her Şey Yavaşladı...