dd

27 Mart 2011 Pazar

Tespit-Mart Ayı Ahrazlığı



Baktım, inceledim, bilimsel verilerle çalıştım da geldim. Şöyle ki;


Geçen sene Mart ayında ahrazlık gelmiş bana! Yazamamışım. (Bkz.2 adet) Bu sene de aynı şey. :) Mart ayını lanetli ayım ilan ediyorum. Neyse ki bitmesine az kaldı.




  • Mart ayında, sevdiğim kediler bile canavara dönüyor, içlerine şeytan kaçmışçasına sesler, iniltiler çıkarıyor zaar. Bugün bir ara "ulan ben acaba kedileri gerçekten seviyor muyum?" sorusunu bile sordum kendime. Sonra da sadece karşımda sebepsizce "hhhqqqq" yapan kediye gıcık olduğumu fark ettim. Ben ona canım gülüm diyeyim o bana öyle artistlik yapsın, hadi yaaa yok öğle yağma!


  • Ayrıca Mart ayında havanın sıcak mı soğuk mu olduğu anlaşılmıyor. Böyle arada derede kalmış, belirsiz bir şey ki ben belirsiz olan her şeyden oldum olası nefret ederim. Güneş açıyor tam mutlu olacağım, arkasından gümbür gümbür bulutlar geliyor. Dışarı giyerken ne giyeyim diye düşünürken, kalın giyseniz yanıyor, ince giyseniz üşüyorsunuz. Gıcık yani!


  • Efendim yine Mart ayı, yılın 3. ayı olması sebebi ile Ocak ayında aldığınız zama alışmanızı beraberinde getirirken diğer yandan da "oha daha bir sonraki zam ayına çok var" düşüncesine gark ediyor insanı. Zira artık elektrik, su, gaz gibi ihtiyaçlara getirilen zamları yeni yeni bünyeye yedirmeye başlıyorsunuz ve aldığınız zamın haydan gelip huya gittiğini anlıyorsunuz. Bu durum memnuniyetsizliğe sebep oluyor.

Düşünsem daha tonla sebep bulurum da Mart ayı üzerine daha fazla kafa yormak istemiyorum bi'tanem.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder