Ben Bugün

  • Sabah büroya 10:30'da gittim ve kimseyle rastlaşmadan masama oturdum... Dolayısıyla adliyede miydin şeklindeki iğneleyici soruyu kimseden duymadan menzildeydim! (adliyede miydin sorusunun meali: senin götünde pireler uçuşup uyurken, ben sabahın köründe buradaydım oluyor...)

  • Bütün gün ofiste oturup blogumdan çok daha fazla vakit ayırdığım internet sitesinde soru cevapladım... Başlık okudum, mesaj onayladım, vs...vs... Yani bir UFO görmüş kadar şaşılacak şekilde, hiç işim yoktu! Son 4 yıldır ilk defa başıma böyle bir şey geliyordu... O kadar mallaştım ki yaşama sebebimi falan sorgulamaya kalkıştım!

  • 4 yıldır süren, toplamda 3 dava dosyası haline gelen ve beni canımdan bezdiren ihtilaf silsilesinde, karşı tarafın avukatının arayıp "artık anlaşalım" demesi ve müvekkilin de bunu kabul etmesi bu işte bir iş var denilesiydi...

  • "Patron"um, bürodaki diğer 48 kişinin internet erişimini tamamen kapamışken, bir telefonla kendiminkinin açılmasını sağladım. Mazeretim oldukça geçerli olmasına rağmen "patron"un talebi sektirmemiş olması ondan beklenmeyecek kadar enteresandı...

  • Mesai bitimi taksi dolmuşun saniyesinde gelerek hemen dolması anlaşılır gibi değildi... Normalde Kıbrıs Şehitleri'ne ulaşabilmek için en az yarım saat dolmuşa müşteri gelmesini beklemem ve trafikte de en az 20 dakika yol almam gerekirdi. Hiçbirinin olmaması hayra alamet değildi...

  • Taksi dolmuşta yanıma oturan saçı kızıl boyalı ve tikli amcam oldukça garipti. Arada kalıp birilerine kolu bacağı değdikçe zıplıyor; o zıpladıkça ben huylanıyordum, buna rağmen sessizce dayanabilmiş olmam sabır örneğiydi...

  • Evime gece 23:00 sularında ulaşıp hala gülümsüyor olabilmem, üstelik kafama takılmış tek bir cümlenin dahi bulunmuyor oluşu güzel bir uykuya giden en güzel yolun başlangıcıydı...

İyi geceler! Ben gamlı baykuş.



Yorumlar

  1. Paranoyaklaşıyor musunuz yoksa? :) Yine de gününüz güzel geçmiş.Aslında her gününüz böyle geçiyorsa yaşam hikayenizi de anlatmış gibi oldunuz bize.
    Herşey yolunda gitsin aman...

    2 gün önce blog açıp size rastlayıp da izlemeye alan benim, bu yorumu yazmam hayra alametmi peki?
    hayat ne garip... (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ