Bana bunu neden ettin Cihan Okan!

Cihan Okan! Keşke "Yine mi Çiçek" in üzerine hiçbir şey söylemeyeydin! Neden şimdi bu anlamsız karım, karıcığım, gülüm, çiçeğim içerikli şarkılar... O şarkıdaki ses, bir efkarlı güzel adamdı. Yüzün yok, sesin vardı. Her dinlediğimde Duvara Karşı'nın zeytinyağlı biber dolma sahnesi gelirdi aklıma. Yazık oldu, işin en kötü tarafı artık yine mi çiçek şarkısını da eskisi gibi dinleyemeyeceğim, en çok buna üzülüyorum!

Tanımayanlar için dipnot: Cihan Okan, bildiğim kadarıyla Sezen Aksu tayfasından ve perküsyon minvalinde katkı sağlar. Bir de benim bu adamı gözüm nereden ısırıyor, nereden ısırıyor diyordum ki bugün gazete okurken gördüm, meğer "Savcı" diye bir dizi varmış bir zamanlar da o dizideki Savcı rolünü oynamışmış.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

Karton Adam