Kılasikıl Müuzik

Klasik müzik dinlemenin insanın açlık duygusunu harekete geçirdiğine karar verdim ve hatta mümkünse pek möhim birilerinin bunu bilimsel olarak araştırmasını talep ediyorum! (Dinlemeye başladığımda tık yoktu şimdi açlıktan geberiyorum. Ne yani sadece 4. de mi!?! Şişkindim ben gazım falan vardı o nereye gitti, gazı da mı alıyor ki?)

Ne biliyorsunuz belki de çok özel bir şey buldum, ne bileyim belki ne yese de kilo alamayıp zayıflıktan ölme durumuna gelen insanların iştahı klasik müzikle açtırılacak, bu insanlar ellerini gök yüzüne kaldırıp benim için iyi dileklerini sunacaklar belki, belki bu iyi dileklerle dünyaya gönderilen pozitif enerji beni benden alıp başka boyutlara sürükleyecek ve böylece ben yeni keşiflerde de bulunacağım ya da ne bileyim aşırı zayıf olduğu için mutsuz olan bu insanlar aldıkları her kilo için beni bulup alnımdan öpecekler, belki bana da bir kaç kilo zayıflamam için tüyolar verecekler veya onlar kilo alınca dünyadaki adalet dağılımı eşitlenmeye başlayarak ben de fazla saydığım kiloları vermeye başlayacağım.

Yani kısaca diyorum ki birisi şunu araştırsa... =)
(Ama ben öldükten sonra kanıtlanacaksa hiç uğraşmayın, yaşarken görmek istiyorum sonucu.)

Yorumlar

  1. Yazıyı yazdıktan sonra fark ettim ki birileri bunu zaten belirlemiş! :D
    Şöyle ki;

    "Bilim Adamları, prematüre doğan bebekler üzerinde inceleme yaparak Klasik Müziğin iştahı açtığı belirlediler ve Klasik Müzik dinleyen bebeklerin daha çabuk büyüdüğünü ve yaşamlarının ilk stresten daha hızlı arındığını kaydettiler. Ayrıca Klasik Müzik çalındığında bebeklerin kalp atışları düzen girdiği ve nefes alıp ermelerinin kolaylaştığı tespit edildi." http://www.onmusicstore.com/muzik.php

    "Klasik müziğin iştah açtığını ifade eden Yorulmaz, şunları kaydetti: “Türkler ruh hastalıklarının tedavisinde uzun süre müzikten faydalanmışlar, hatta ruh hastalıkları dışında pek çok başka hastalıkta da müzik tedavisi ile ilgili yazılar yazmışlardır." http://www.anneyiz.biz/annelik/bebek-cocuk-ruhsal-gelisim/muzigin-bebekler-uzerindeki-etkisi_10151.html

    Kafamda bir soru eşliğinde başlayan olayın beni getirdiği noktada, klasik müziğin iştah açıcı etkisinin olduğuna yönelik bilimsel verilere,olayı bilmeden bizzat yaşamış bir farkındalıksız denek olarak sonuna kadar katıldığımı belirtmek isterim.

    Saygılar efenim,
    Bilim ve TeTkik Ekibi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ