Ah ulan Emin!

Kan ter içinde, can hıraş, çırılçıplak kalma isteğiyle koşuyorum sana!(çünkü şu sıralar hava feci sıcak, üstümdekiler yapışıyor, başka niyetim yok!) Ölümden önceki son nefes alıp veriş gibi, gidişine bir kaç dakika kalmış gibi koşuyorum! Koşarken duruyor dünya, gözümde sen! Her sabah ve her akşam... Bazen göremiyorum, gözlerim arıyor seni uzaklardan. Güneş doğarken ve bitime giderken gün, ahh aklımda tek sen! Sana gelirken ve dahi sen giderken buradan sayıyorum dakikaları!

Başka kadınlarla da aşna fişnadasın üstelik! Çapkınsın, seversin kadınları... Kaç kez gördüm mutlulukla yanından süzülen kuşları.

Bir gün de gelip almadın ki beni evimin önünden, hep ben geldim sana, ayağına! Üstelik ben hayatımda hiçbir erkeğe böyle şehvetle koşmadım. Yaka bağır dağınık, ayaktan fırlar ayakkabılar, yerinden çıkar yürek, kalp atar güp güp!



Ah ulan Emin! Ne çok koştum ben sana! Can verircesine...




(Vapurun adı Emin İnandı. Bostanlı-Alsancak hattı)

Yorumlar

  1. vapurlara çok koştum, galiba hepsi de erkek isimliydi. şimdi yazıya o gözle bakınca insan vurgulamadan edemiyor: "gay değilim!" :D

    yazı da on numara. emin aslında vapur demesen parantezde, bi kadının "emin"e olan aşkını kıskanmak çok da abest olmazdı heralde :)

    YanıtlaSil
  2. Bir vapur kovalama sahnesi anca bu kadar tutkuyla anlatılır :)
    İyi mesailer sana...

    YanıtlaSil
  3. @Murat; Ben bi' aşık olabilsem ne yazılar yazacağım adama da adam yok ortada! :)
    Anca vapura, kirpiye, kediye veriyoruz sevdamızı!

    @Vuslat: Bugünkü facebook iletimin üzerine çıkmış bir yazı bu. :) Kendimle dalga geçiyorum yine, senin hep söylediğin gibi. İleti şu şekildeydi:

    "Vapura yetişmek konusunda, yaşım geçiyor diye evlenme telaşına düşen kadından bile daha hırslı olduğumu fark ettim bu sabah! Ayakkabı fırladı ulan ayağımdan. Ben hiçbir erkeğe böyle şehvetle koşmadım!"

    YanıtlaSil
  4. Dünya edebiyatında gemilere yazılmış çok hoş hikayeler var da... Bu hakikaten başka dillere tercüme edilesi bir baş yapıt olmuş.
    Kediye, kirpiye, vapura böyle yazan insan adama yazarsa.., adam her akşam acillik olur, sen hem başlangıç hem de son olursun...
    Samimiyetle tekrar söylüyorum ki bir baş yapıt kalitesinde.., defterime yazmama izin verir misiniz?
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. @Ali İkizkaya: Baş yapıtım bu olursa diğerlerindeki fecaati düşünemiyorum. :) Ama sizindir istediğiniz her kelam.

    Hayatımda sadece bir kere aşık oldum ben, 26 yaşımdaydım. O adam beni, ben de onu hastanelik ettik sonunda! Ben hala toparlanmak için ilaç içiyorum, O'nu ise bilmiyorum. Hem başlangıç hem son olma durumu çok da uzak değil bana anlayacağınız. Gerçekten o dönemde çok yazdım.

    Diyeceğim o ki bazen hayata karşı duyulan tutku biraz fazla oluyor bende! Vapura yazdığımdan da anlaşılabileceği üzere... Bunun ayırdına vardığım günden bu yana da sevebileceğim her şeyden ve herkesten kaçıyorum.

    İmalat hatalarım var. Babam bana bazen; "defolu üretimsin" der. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ

Her Şey Hızlandı ve Her Şey Yavaşladı...