Ne Geldiniz!

Benim senaryolu rüyalar dönemim başladı yine! Havalar ince ince serinlemeye başladı ya bu durum rahat uykuları da beraberinde getiriyor tabii...  Bu tür rüyalarım hem güzel hem de çok yorucu oluyor. Çoğu sabah uyandığımda kendimi dinlenmiş hissedemiyorum bu yüzden. Ne olursa olsun uzun gösterimli geceleri seviyorum! Bedeline katlanmaya razıyım. 

Dün gece gördüğüm rüyanın gerçek olmadığını çok geç algılayabildim. Gidip kredi kartlarımı ve paramı kontrol ettim uyanır uyanmaz. Sonra neyse ya gittiyse de gitmiştir gibi bir rahatlığa kapıldım bir anda. 

Anlatacağım rüya şayet bilinçaltımı yansıtıyorsa ben gerçekten aşağılık bir insanmışım, kendi kıçımı kurtarmak adına cümle alemi pisliğe bulaştırdım. 

Rüyamda evime hırsız giriyor, 2 adam ve bir çocuk. Ben uykudayım. Bir anda kapı tıkırdıyor. Adamlar ve çocuk tuhaf bir gülümseme eşliğinde yatak odama geliyor. Kapıyı nasıl açtınız diye soruyorum gayet sakin! Kilitli olduğu için açılması çok kolay, kilitlemeseydin açamazdık diyorlar. Rüyadaki mantık hatası burada başlıyor zaten! 

Ben sizin pencereden geldiğinizi düşünmüştüm diyorum. Böyle bir süre, evime misafirliğe gelmişler gibi muhabbet ediyoruz. Evi gezdiriyorum hatta. 

Sonra hadi bakalım zorluk çıkarma nerede ne var çıkar koy önümüze diyorlar. Bu arada çocuk benim kitaplıktaki oyuncaklarla oynamaya başlıyor. Dün bankadan çektiğim 1.000-TL Nazım ajandamın içinde duruyor. (Gerçekten çektim ve gerçekten orada duruyor.) Çocuk oynarken o parayı görmese bari, kart borcumu ödeyemem diye dertleniyorum ben. Adamlara diyorum ki "bakın sizden iki isteğim var birincisi telefonumu ve bilgisayarımı almayın mahvolurum çalışamam ve yerine yenilerini alana kadar da çok uzun zaman geçer, ikincisi de kart borcumu ödemek için çektiğim paraya dokunmayın". 

"Eee geriye ne kaldı ki" diyorlar. Bireysel emeklilik hesabımdaki parayı çekip size verebilirim onun yokluğu fazla koymaz diyorum. (saçmalığın daniskası çünkü o para 1.000-TL'den daha fazla:)) İyi tamam diyorlar. Sonra bakıyorum adamlar konuşarak anlaşmaya meyilli. Size bir teklifim var diyorum. Benim evimi soymayın ve lütfen bir daha buraya gelmeyin bana söz verin; ben de bundan sonra sizin bütün davalarınızda ücretsiz olarak avukatlığınızı yapıp, sizi kurtarırım diyorum. (Bu ne korkunç bir tekliftir!!!)

Adamlar "hmmm, iyi teklif!" gibisinden mırıldanıyorlar aralarında. Bu arada çocuğu pencereden dışarı yolluyorlar. Dağcı halatıyla falan iniyor çocuk. Sonra ben elemanlara yemek pişiriyorum, bunlar afiyetle yiyor. Arkasına türk kahvesi, abla falımıza baksana diyorlar, bir de fal bakıyorum. 

Ben de o kadar cingözüm ki(!) adamlar bana güvendi ya o arada plan yapıp "benim bir tuvalete girmem lazım" diyorum. Bu arada tabii ki telefonu iç çamaşırımın içinde saklamışım. Hemen polisi arıyorum. Sonra dışarı çıkıyorum siren sesleri duyulmaya başlayınca, çabuk gidin buradan birileri sizi görüp ihbar etmiş diyorum. (Bak bak akla bak güveni perçinliyorum!) Kartvizitimi veriyorum, bundan sonra birlikteyiz diyorlar ve gidiyorlar. Ben bir güzel soluklanıyorum. 

***
Aradan 3 saat geçiyor zıııııır kapı! Abiler yine karşımda. Abla benim fal yarım kalmıştı onu tamamlasak diyor bir tanesi. Siz delirdiniz mi hani bir daha bu eve gelmeyecektiniz niye beni korkutuyorsunuz böyle diyorum.  Artık biz arkadaşız, bir arkadaşlarımızın evini soymayız diyorlar. İyi o zaman buyrun diyorum. 

Buyuruyorlar ve uyanıyorum!

Uffff!  

Yorumlar

  1. Ya tamam şu bin lirayı biz verelim sana :) Nasıl bir bilinçaltıdır ki bu bin lira için atmadığı takla yok. Bakalım; yemek yapılmış, kahve falı bakılmış, şeytanın avukatlığı önerilmiş, gammazlık yapılmış ha bir de zeytinyağı kıvamında üste çıkılıp güven perçinlenmiş...
    Üstelik bunca hainlik :) yalnızca 1000 lira için yapılmış. Nıç Nıç Nıç...
    Bir de şu kilitli olmasa giremezdik mevzuu var; Bilinç altın şöyle demiş eğer kapı açık olsaydı, yani bilinç açık olsa, giremezdik ama kapı kilitliydi, yani bilinç kapalı bilinç altı açıktı, o yüzden girdik. Hımm Buradan da anlaşılıyo ki 1000 lira için kırk takla atan bu bilinç altı yüzeye çıkmak istiyor ve kendini baskı altında hissediyor. Yaaaaniiiii çok yakında bilinç altın seni ele geçirecek ve sen aldığın sakızın parasını vermemek için bakkal amcaya birezilya dizilerinden beter bir komplo yapacaksın, "Bakkal amca, beni hatırladınız mı kuzum, ben sizin kayıp kızınızım"
    :)
    Güzel ve komik bir rüya, cin gibi bir bilinç altın varmış :)
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. aman ne cin ne cin Vuslat, sorma! :)
    Sen bilinçaltımı gayet iyi tanıyan bir adamsın. Beni senin kadar kusursuz tanımlayabilen kimse olmadı bugüne kadar. O yüzden rüyam hakkında yapacağın ciddi yorumlara ihtiyacım var. :)

    YanıtlaSil
  3. Ruhun ancak rüyalarında özgürleşebiliyor sanırım. Köklü bir değişimin içinde olabilirsin. Her an herşey olabilir. İnsan denen meçhül..

    YanıtlaSil
  4. Köklü bir değişim tespiti oldukça yerinde olmuş fakat bu rüyanın neresinden buraya vardığını anlayamadım Profösörüm. :) Helal!

    3 yıldan sonra hayatımda önemli değişiklikler var. Kararlar alıyorum, uygulamak istiyorum, mutlu olmak için çabalıyorum. Daha köklü bir değişim olamaz benim için.

    Teşekkürler,

    YanıtlaSil
  5. Böyle bir rüya görmek ve bunu en ince ayrıntısına kadar hatırlamak sanki rüyalarını kendin kurgulamışsın gibi. Hayatında vazgeçmeye çalıştığın ama aslında tam olarak vazgeçmek istemediğin çok şeyler var galiba. Çelişkilerinden sıyrılıp uyumayı denemelisin. Bu bir rüya değil, gündüz yaşadıklarının gece farklı bir moddan tekrarı..
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. @Volkan Deniz: Bu ne ki!!! Benim rüyalarım küçüklüğümden beri bir acayip. Küçüklüğümde içine kapanık bir çocuktum ve adeta rüyalarda yaşıyordum. Sanırım etkileri hala sürüyor. :)

    Hayatımın rüyası da şudur (Tabii bu geliştirilmiş versiyonu, oynamalar var ama özü bu):

    http://nouvelletalks.blogspot.com/2010/06/gozumu-actm-gordugume-inanmadm-episode.html

    Buyrun buradan yakın! :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Bütün sıkıntıları ve ngebeleri aşıyorsun.. daha ferah ve mutlu bir ufk gözüküyor. Tabir bu ya.. Son anda bile bir kurtarıcı bulur seni. Yeter ki umudunu yitirmemelisin..

    En son postumda küçük bir video var. alt yazıbıyla birlikte ilgini çekebilir. Ziyarete açığız.. Bekleriz..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ

Her Şey Hızlandı ve Her Şey Yavaşladı...