Topitop!


Uzaktan beyaz bir topaç bana doğru yaklaşıyordu. Gördüğüm güzellik karşısında heyecanlıydım! =) Bu narin topaç, bana doğru gelmek için mor çiçekli bir yol seçmişti kendine. Kendisine eşlik eden bu çiçeklerle, görüntünün daha da etkileyici olacağını biliyormuş gibiydi! 


Çok yaklaşmıştı! Ben de tam saldırıya geçecektim ki...



Bir şeyler dikkatini dağıttı! Bir koku, belki bir kıpırtı...


Neyse ki bu süre uzun sürmedi ve gözünü yine bana dikti! 


Artık çok yakınımdaydı ve yaklaştıkça daha da güzelleşip topaçlaşıyordu. :) Bu noktada dayanamayacak hale gelmiştim, saldırıya geçmeliydim. Ama böyle güzel poz veren bir akıllıyı  da kaçırmamalıydım! 


Hala direniyordum. Ona uzanmamak, dokunmamak için zor tutuyordum kendimi. O kadar pamucaktı ki kendini sevdirmeyi de çok iyi biliyordu.



Eeeee artık o kadar da değil ben de insanım! Bir noktada dayanamadım ve fotoğraf çekmeyi bırakarak bu topaçla güzel dakikalar geçirdim. O kadar rahatlattı ki beni. Beyazlığınca aldı gitti dertlerimi... Her tarafıma da izlerini bıraktı. Tatlım benim. Şu güzelliğe bakar mısınız? Birbirimizden çok zor ayrıldık.... O arkamdan geldi, ben ardıma baktım. 

Yorumlar

  1. Ne kadar sabırla çekmişsin fotoları..hi hi..:)) ben direk sevmeye geçer foto falan unuturdum..çok çeker renksiz pamuk şekeri gibi yerim ben onu..:))

    YanıtlaSil
  2. Topitopa bak sen! Çok hoş, çok güzel bir an yaşamışsın. Sevindim adına...

    YanıtlaSil
  3. Hayvanlarla doğru iletişim her zaman insanın bütün negatiflerini alır gider. BBu paylaşımın öyleşdi işte..

    YanıtlaSil
  4. @crazy: evet tam bir pamuk şekeriydi. Ne güzel benzetme! :)

    @Vuslat: Bir iki hafta önceydi, bugün yine o mahalleye gideceğim bakalım topitopumu görebilecek miyim yine!

    @Profösör: Kesinlikle insana o kadar iyi geliyorlar ki... Onlara ne kadar teşekkür etsek az.

    YanıtlaSil
  5. Heee, hee tam topitoş ve %100 dişi gelirken ki kuyruk hareketlerinden ve yüzünden anlaşılıyor.
    Bence sevişme anı da güzel de.. o ilk karşılaşılan çağrılma farkedilme anında kalbte oluşan o yumuşacık hali ve sevinci insan nasıl tarif edebilir. Gelip te tanışmak istemesini heycanla beklemek, arzulamak.. Onu çağırmak için kullandığımız topitoptan.., pisikuşa kadar giden bir sürü özel seçilmiş ve her harfine sevgi yüklediğimiz özellikle vurguladığımız bir sürü tatlı sıfat..
    Giderken biliyorum ki o da bizler de çok kötü oluyoruz. Hazin bir tabloya dönüşüyor aşk.. Giderkense paramparça oluyoruz. Geride hem yüreğimiz, aşkımız, benliğimize sinmiş bir sürü şeyi bırakıp yürüyoruz.
    Ben hep bu tür anlarda bir kaç kez geriye dönerim, konuşurum onunla ikna etmek için.
    Belki de sevgisini, aşkını helal etmesi için..
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. @Ali İkizkaya: Kesinlikle gelişinden belli ediyordu dişi olduğunu. İnanılmaz edalı bir kızdı üstelik! Veda anı her seferinde beter oluyor. Doğru! Ben de en az 6-7 kez geriye dönerim, insan dayanamıyor ki onun bakmadığı anı kolluyor...

    YanıtlaSil
  7. Acı olan da bu hiç kimse gözünün bebeğine baka baka gidemiyor.. Her ayrılış anında birisi bakarken birisi başını önüne eğiyor, giderken soru işaretleri içinde bırakmak.., son bir kez tecavüz etmek için ruha...

    YanıtlaSil
  8. Kusura bakmayasın, konu belli olan o yere geldi dayandı ve bana dokundu da böyle yazdım.

    YanıtlaSil
  9. Kusura bakmam merak etmeyin. İçinizi dökmüşsünüz...

    YanıtlaSil
  10. şerefsiz yaa diyerek severim ben bunu
    yav şunun tipe bak gelişe bak süzülüşe bak şerefsiz ama yav :D
    son foto kudurttu beni
    buna sarılıp uyuyacaksın yav
    kedi kedi kedi kedi kedi kedi kedi kedi kedi

    YanıtlaSil
  11. Murat sormaaa! Nasıl göz süzüyor eşek baksana! İşini feci biliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ

Her Şey Hızlandı ve Her Şey Yavaşladı...