***

5 günlük bir tatile çıkıyorum. Yanıma bilgisayarımı almıyorum, teknolojiden tamamen uzak kalmaya çalışacağım (elimde olsa cep telefonumu da bırakırdım...). Yanımda sadece kitaplarım olacak. Sonra 2 günlüğüne İzmir'e geri döneceğim ve ardından 10 günlük ikinci bir tatile çıkacağım. Yani sizleri yaklaşık 15 gün boyunca okuyamayacağım, duyamayacağım, halinizden haberdar olamayacağım. Her gün en az bir kere blog ziyareti yaptığım düşünülürse bu benim için oldukça uzun bir süre. Gittiğim yerlerde yazmaya, hikayeler biriktirmeye çalışacağım fakat bu konuda ne kadar başarılı olurum bilemiyorum. Uzun zamandır bu konuda oldukça kötüyüm! Kafamın işlerde olmasından kaynaklanıyor galiba! Kafamı işten başka bir şey işgal etmedi son zamanlarda. Bugün saat 5 civarı yola çıkacağım halde bile yola çıkmadan bitirmem gereken son bir dilekçem var. Pufff, canımı da en çok bu sıkıyor!!! Bir türlü oturamadım başıma. 

Bu süre boyunca kendinize çok iyi bakın, mutlu olun, çevrenizdekilere de söyleyin üzmesinler sizi, gerekirse üzene avukatım var diyin! Beni üzenleri de sevmeyin.   Şu sıralar efkarlıyım! 



Sevgiler, 

Yorumlar

  1. İyi bir tatil, seni kendine getirebilir.. Efkarlı olsan da..

    YanıtlaSil
  2. bon voyage :)
    http://fizy.com/#s/12dc18

    YanıtlaSil
  3. @Murat: Şarkı şahaneydi! Öyle bir gaza geldim ki sabahtan beri yazamadığım ve bitiremediğim için yola dahi çıkamadığım şu dilekçeyi bitirecek umudu aşıladı! Teşekkürler! :)

    @Vuslat: Teşekkürler, bana yayla borcun var, unutma! ;)

    @Profösör: Kesinlikle iyi bir tatil her derde devadır. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  4. Tatilin güzel geçsin iyice dinlen. Öykü biriktir bizlere, güle güle git ve güle güle gel. Kİmseler seni üzmesin :)

    YanıtlaSil
  5. üzerinde kabuklaşmış olumsuzlukları güneşin yardımıyla gittiğin yerlerde dökmen dileğiyle

    YanıtlaSil
  6. @Vladimir: Teşekkür ederim, tatillerin daha güzelleri senin olsun. :)

    YanıtlaSil
  7. @Rögar: Rögarım işin en garibi ne biliyor musun, artık hiçbir şey kabuk tutmuyor üzerimde, tutmaya yeltendiğinde dökülüveriyor pul pul! Bu umursamazlık iyi mi kötü mü bilmiyorum ama beni sakinleştirdiği kesin...

    YanıtlaSil
  8. @Rögar: İyi değil işte, bana iyi gelmiyor...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ

Her Şey Hızlandı ve Her Şey Yavaşladı...