Mutluluğu Anlatma Sanatı


Aylar önce bir gün ofise girmek üzereyken rastlamıştım onlara, güzel bir bahar günüydü... Kara bir delikten hep bir avaz bağırıyorlardı varlıklarını belli etmek için. Tam da bu fotoğrafı çekmemden iki gün önce el birliği ile kurtarılmışlardı şeker şapşallar! Oradan bize seslenirken o kadar korkak ve tedirgindiler ki...

Ben bu fotoğrafı çekerkenki şımarık halleri, yaşamayı ne kadar sevdiklerinin en güzel kanıtıdır. Üstelik bunu hiç konuşmadan ve hareketsiz olarak anlatabiliyorlar! Biz insanlar beceremeyiz bunu sanırım...Uyurken bile bu kadar mutlular işte ötesi var mı!

Zaten kedilerin dudaklarına mühürlenmiş gülümseme kadar güzel olan çok az şey vardır dünyada... Ha bir de yavru kedilerin yumuşacık pembe patileri vardır öyle güzel hissettiren, bebek ayakları gibidir. Dünyaya ayak basmamış, nasırlaşmamış, bilgisiz patiler. Yer yurt görmemiş, acı çekmemiş, henüz aç kalmamış, tekme yememiş ayaklar.

Severim ben sizi.

Yorumlar

  1. Sevgili Nouvelle !
    Yine yamulttun beni. Öyle hoşuma gittiki. Ne güzel kirloşlar bunlar. Çektiğin karedeki kadraj ve kompozisyonda çok iyi. Bunları sıkıştırıp sıkıştırıp yemek lazım. Göbüşlerini yanaklarını bir de şu patilerini. Ben de senin ekler yiyişindeki gibi oluyorum bunların patilerine dokununca. İçimi bir yumuşaklık bir huzur kaplıyorki sorma gitsin. Bir de ben dillerine dokunmayıda seviyorum. Bazen sokak kedilerinin patilerini bile burnuma koyarım(buyrun bir sapık. kedi patisi fetişi ama tedavisi mümkün değilmiş.)Fakat patileri ve çocuk ayaklarını ılık sabah poğaçası kıvamında anlatmışsın ki, o ne derin ve anlamlı bir betimleme olmuş..
    Yine fotoğrafa takıldım soldaki, nasıl güzel uyuyor. Tekiri tahrik etmeye çalışan arkadaşta pek hoş.
    Kedi almak için sana başvurmak lazım. Bulduğun mallar gayet iyi. Seçimler güzel. Şu anda elinizde neler var mesela.. Malları görsek..
    Sana bu resimdeki keyif, neşe ve huzurdan gönderiyorum bu bayram için.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ

Her Şey Hızlandı ve Her Şey Yavaşladı...