James Looker - Özlediğim Renkler!

James Looker'ı ilk kez Nouvelle Vague için çektiği şu fotoğrafla tanımıştım... Kendisi Avustralyalı gencecik fidan gibi bir fotoğraf sanatçısı. Müzik ile de içli dışlı. Mmh mhh ağzıma layık! Müzik ve fotoğraf yan yanayken daha şugar ne olabilir? (Hmmm bu fotoğraflara bir sevdicek ile birlikte bakmak olabilirdi mesela!)

Müziği sevdiğini bir fotoğrafta bile bu denli belli edebilen bu adam da kim ola ki derken, diğer fotoğrafları ile buluşup halaya durmuştum! Abarttım zılgıt çektim hatta! Özlediğim renkler dedim, doğal ışık dedim, kusur dedim, iz dedim, nefes dedim, sebep dedim, sonra dedim...























Fotoğrafladığı çoğu müzisyen ve band da en sevdiklerimiz arasında. Bazı albümlerin kapak tasarımında da yer almış. Ancak tek yaptığı bu değil elbet! Zaten "wedding" ile birlikte evlenme isteği edindim, depreştim, kendimi yollara vurup koca aradım, berduş oldum, ayyaş oldum, kocayı da bulamadım eve geri döndüm, en iyisi fotoğrafları herkeslere göstereyim dedim, birlikte ölelim dedim, Timur Selçuk dinledim.

Siz bi' gidin şurdan ya böyle şey olmaz olsun!
O kadının saç buklesinin içinde saklanmak istiyorum herkesten...


İşte böyle... Bu sefer de derin iç çekmeler eşliğinde, kendini tefe koyanlar kumpanyasının lideri olurum...

Ha bu arada diğer güzelleri görmek için tıklayınız:



Eh Looker'dan söz veçhile, şu gülücük de bir kuzuya gelsin bakalım!
Yazan, çizen, ağlayan: Bir garip nüvel.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

Karton Adam