Pete Doherty Sarhoşluğunda Gün

Pete Doherty'yi seviyorum ben! Çok!
Aklı sarhoş İngiliz aksanını, devasa boyunu, kusursuz bir ses çıkarma derdinin olmayışını, çirkinliğini sakınmayışını (ki ben çirkinliği düpedüz severim), sarsıcı şairlerden ilham alışını, iki koca balon gözlerini!



Şarkılardaki çatalları, bıçakları, savaşları, pes edişleri severim ben. Sese de yansısın bu. O zaman müzik şahsiyet kazanır. Kusursuz sesler çıkarmaya çalışarak söyleyince şahsiyetini yitirir şarkı.


Pete Doherty'yi ilk olarak Libertines ile tanımıştım fakat doğrusu solo performansından çok daha fazla memnunum! Bir de Babyshambles var tabii o konuya hiç girmiyorum.


"A little death around the eyes"
Daha nasıl anlatabilir ki adam sarhoşluğunu!
Ben bu adamın ölmesinden korkuyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=JoYcu-ML94w
(en sevdiğim şarkısı...)

Yorumlar

  1. Bu şarkı tuhaf bir çekim; bulanıklığa doğru... Gerçekten dinleyerek kafayı bulabilirim. Ölebilirim de belki!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

Karton Adam