Balon

Hani banyo yaparken, ağzına köpük kaçar da bir yandan genzini yakarken diğer yandan fark ettirmeden balona dönüşüp uçar ya! O balonun ağzından uçup gidişini izlerkenki hal, mutluluk ve mutsuzluğun bu denli paralel boylamda yaşandığı ender anlardandır.


İşte, dertlerim de öyle fark ettirmeden uçup gitsin, hayat bu kadar köpükten olsun istiyorum. O şeffaf balona üflediğim dertlerim havalanıp gökyüzünde patlarken, ardından gülümseyerek bakayım, hatta nazikçe el sallayayım...

Hayat, genzini yaksa da bir yerlerde mutluluk verecek bir balon seni bekliyordur!

Ben hep bu duyguyla yaşıyorum.

Sonra durup düşünüyorum: Acaba ben kendini kandıran bir aptal mıyım?

Yorumlar

  1. Balondan vazgeçme... Beklentilerin hatalı değil... Zaten o balonda olmasa geriye ne kalır ki, geniz acısı mı?
    Hayat o kadar da çaresiz değildir üzülme... O balonlar orada uçmaya devam ediyor... Ve inanıyorum ki hiç olmazsa bir tanesi senin için uçuyor...
    Hayallerini yargılama, yaşa...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ