dd

7 Şubat 2011 Pazartesi

Mimden Ağaç!

Değerli dost, Fırtına Kuşu beni mimlemiş. Blog olayında "racon" olduğundan mimi cevaplamamak olmaz. Aslında bu sorunun cevabını bir yazımdan biliyor/hatırlıyor olması lazımdı ancak hatırlayamamış olacak ki mimlendim.

Benim iki cevabım var.

1-) Yapraklı ağaç olsam Sophora...
Taşıdığı derinlik ve zamanında beni her şeyden gizlemesi sebebi ile... (Bahsettiğim yazıya atıfla: http://nouvelletalks.blogspot.com/2010/07/yapraklarm.html)
2-) Çiçekli bir ağaç olur isem de Sakura/Cherry blossom/Kiraz ağacı. Yüklendiği anlamlar ve mutlu bir ağaç oluşu nedeni ile... :) (cherry blossom girl şarkısına da selam olsun bu vesile ile.)





Ben kimleri mimledim?
Hmmm, izinleri olur ise:
Vladimir'i
Mefisto'yu

Bir de blogger olsaydı Grandpa Elliott'ı mimlerdim de artık neyse! İyice taktım adama kafayı buradan New Orleans'a gideceğim neredeyse. Göremeden ölürse, çok üzülürüm, gerçek!

1 yorum:

  1. Yazıyı hatırlıyorum... Hatta Şu diğer ağaçla ilgili olanı da -Ankara'da ki evin köşesinde- sadece en nihayetinde hangi ağaç olacağını merak etmiştim :)

    YanıtlaSil