Erkeğimi Buldum, Sevdamı Dağlara Yazdım, Fotoğrafını Kalbime Kazıdım!

Sol yandaki arkadaşlara dikkatinizi çekerim! Sabahtan beri bu habere gülüyorum ben. Kendimi alamadım. Üstelik bu bağlantının explorer sayfamı açar açmaz karşıma çıkmış olması da ayrı bir muammadır. Ne bu şimdi, bana ilahi bir mesaj falan mı? Beklentilerini düşür, kafandaki görüntüyü sil, işte Türk erkeğinin olup olabileceği budur mu?

Şimdi bu Mike Beyimiz, bir takım yerlerde "Türk Erkeği" fotoğrafları çekmiş, çarpmış bölmüş ortalamayı bulmuş. İddia o yönde en azından.

Arkadaşlar, fotoğrafların Ankara ayağı Gençlik Parkı'nda çekilmiş ki burada Ankara'mın en abazan insanları dolanır. Ben henüz 4. sınıfa giderken, babacığım beni ve kardeşimi alıp eğlenelim diye Gençlik Parkı'na götürmüş (ki biz ona 'Lunapark' derdik), o gün bir tacizcinin, el kadar bana salça olması nedeni ile (ulan kaşım gözüm yoktu be o yaşta insafsız sübüşçü!) babamın gözler dönmüş, tansiyonlar fırlamış, adamı öldüreyazmış ve o gün bugündür de mezkur yere adım atamamışımdır. (Allah'ın belası senin yüzünden çocukluğum heder oldu, Lunapark'a gidemez oldum.)

Sözüm sol şeritteki arkadaşlara değil de, ben şu Türk erkeğini yaratan Mike'ın, sevgilisini bir Türk erkek ile yatakta bastığını ve o günden bu yana da Türk erkeklere bir garez duyduğunu düşünmeden edemedim. Beyler, adam sizden açık şekilde nefret ediyor!

Ya benim memleketimin erkeği bu kadar da maymunumsu değil be!
(Ayrıca o sol taraftaki güruhun ortalaması nasıl olup da böyle çıkmış anlayabilmiş değilim.) Otur Mike, sıfır!

Yorumlar

  1. Haberde bir terslik var... Resme bakılırsa bilgisayar arka plan ve özellikle saçı flu çıkarmış. Yani oraya opsiyon koymuş. Ama nedense yüzün her ayrıntısı opsiyonsuz bir şekilde net! Bu program mantığına pek uymamakta... Onun dışında ise gerçekten komik. Özellikle soldakiler... Özenle klonlanmış gibiler :)

    YanıtlaSil
  2. Evet hakikaten ben hiç böyle düşünmemiştim. Gözler, dudak, burun, hatta terlemiş bıyık ve kirli sakal bile gayet net. Orada hiç tereddüt yok. Fakat dış cepheyi tam kestirememiş Mike Abim.

    "Çok tatlı çocuk" ama değil mi? :) Yanıma da yakışır.

    YanıtlaSil
  3. türk ekeğinin kaşını aldırması lazımmış, onu anladım ben.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ