Bilenler Anlatsın

Zaman zaman soruyorum. Neden hep tavrına, tarzına, cümlelerine, şarkılarına, mısralarına, seslerine, içlerine, içe işleyişlerine bayıldığım insanlar eşcinsel? Yoo bunu bir yadırgama ya da üzüntü eşliğinde söylemiyorum. Şaşkınlıkla söylüyorum. Eşcinsellik duygusal yanı mı artırıyor, eşcinsellere farklı bir yerlerden bir gizli sır mı hediye ediliyor merak ediyorum? Sonraa, neden insanlıktan daha fazla nasip almışlar? Neden kimsede olmayan bir el değmemişlik ve asalet var. Hem erkek hem kadın ruhundan gizlice bir parmak bal mı çalmışlar? Kadının ve erkeğin eksik yanı eşcinsellikte mi tamam? Bu noktadan bir sonuca varamıyorum ama...

Kadın sadece kadınken ve erkek sadece erkekken insan olmayı mı öğrenemiyor acaba?
İnsan olmak için hem kadın hem erkek olmalı insan!
Ben sıklıkla düşünüyorum bunu...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ