Talihsizlik Vol.2

Anadolu kırsalındaki erkeklerin gece yolculuklarına çıkmadan önce geçici süreli kısırlaştırılması için imza kampanyası başlatmayı düşünüyorum!Bu kadar talihsizlik insanın başına 2 kez üst üste gelmez, gelemez, gelmemeli!!! 2 gün, 2 berbat tecrübe ile noktalandı. Dün gece ile birlikte zirve yaptım, yakında jübilemi yapacağım! Mümkünse beni bir daha böyle yolculuklara göndermesinler ya da madem gönderiyorlar ardından psikolojik destek temin etsinler. Başımdan geçenleri tümüyle anlatsam kimse inanmaz zira ben bile inanamıyorum!

Son tahlilde Anadolu erkeği ile ilgili gözlemlerim aşağıdaki gibidir;
* Karşısındaki insanla herhangi bir uyumu olup olmadığını önemsemiyor.
* Karşısındaki insanı taciz edercesine beğenisini ifade ediyor.
* Karşısındaki insanın hayatında biri olup olmadığı, evli, nişanlı ve sair bir şey olup olmadığı hususlarını hiçbir şekilde umursanmıyor.
* "Ismarlamak" konusunda oldukça ısrarcı!
* Bir kadın gece yolculuğu yapıyorsa, onlar için potansiyel gelin adayı!
* Yaklaşımları normal olmadığı için psikolojiyi bozuyor.
* Siyah eşofman altı ve siyah deri ceket cinsel dürtülerini artırıyor.

Ben böyle "Anadolu erkeği" gibi ırkçı yaklaşıma varan betimlemelerden ve bu tip genellemelerden oldum olası kaçındım ve hoşlanmadım. Bana da bunu yaptırdınız ya size gerçekten helal olsun, alnınızdan öperim! Üstelik, 24 yılını Ankara'da geçirmiş bir İÇ ANADOLU insanıyım.

Gözünü sevdiğimin İzmir'i, seri katilinle de kasabadan bozma şehirliğinle de seviyorum seni!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ