Vaziyetler

1-) Babam, Cuma günü ameliyat olacak...
2-) Bugün bitirmem gereken "kesin süre"li işi bitirdim ve mutluyum!
3-) Adliyede bir kısım insanlar asabımı bozuyor, beni de bozuyor!
4-) Burnu açık ayakkabı içine ince naylon çorap giyen kadınlardan hoşlanmıyorum. Benim için, hacı terliğini havlu beyaz çorap ile giyen amcalardan farksızlar ve ben o çorabın önden görünen dikişine tiltim.
5-) Kafam karışık!
6-) Nisan ayının ÜFE oranını öğrenmem lazım. (tcmb.gov.tr)
7-) Demli çay içmek istiyorum. Adliyenin ve büronun çayını sevmiyorum.
8-) Sigara içmemek için kendimle savaşıyorum.
9-) Bir seri katil ile aynı şehirde yaşamak ve son cinayetin büromun dibinde olması, katilin bulunması için güvenlik kamera kayıtlarımızın izlenmesi çok tuhaf ve sırtı üşüten bir his!
10-) Annem bunu duyarsa kendini öldürebilir.
11-) Neden babamın yanında değilim... :-(

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ