Bu Ne Sevgi Ah Bu Ne Izdırap!

Sabahtan beri dinlediğim müzik skalasına bakar mıydınız?

Grup Yorum'la başladım Haziran'da Ölmek Zor, Kömür Gözlü Kız, Deniz Koydum Adını derken... Nereden çıktı ki Grup Yorum sabah sabah?
Ardından Redd geldi, 'Nefes bile almadan'... Arka arkaya 6 kez dinlenince gerçekten nefes alamamaya başladığım fark edip ufak çaplı bir kriz eşliğinde müziği durdurdum.
Daha sonra IAMX. Neden? Çünkü duygular öfkeye dönüşüyordu git gide! 'Bring me back a dog' öfkeme can hıraş yetişen şarkı oldu. Sonra 'I Like Pretending' ... Bana 80'lerin bunalım rock parçalarını hatırlatarak hafif bir rüzgarla esti. En son da 'Heatwave'.
Tam olarak şu anda da Chopin!!! Nocturne in G Minor. G minor'un yırtınışı hüzünlüdür hep... İnsan Chopin'i damarlarına iyice yedirmeden ölmemelidir.

Dut yemiş bülbüllüğümü de yediğim dutla şenlendirdim. Yanına biraz da kiraz koydum. Cırcır olmak için gösterilmiş bu çaba elbette ödüllendirildi.

Son kertede, bu gidişime dur demek için bu gece eski kırkbeşlikler buluşmasına gitmeye karar verdim. O saate kadar içimdeki üşengeçlik kurtları vücudumun dört bir yanını kemirip beni etkileri altına almazsa bir iki ölçek (göz kararı) alkol eşliğinde, kulak memesi kıvamına gelene kadar müzik dinleyeceğim.

Hayatıma bir serseri daha katmayacağım ama! Kararlıyım, serseri ruhlara bir süre D. yasaklanmıştır. Ya da D.' ye bir süre serseri ruhlar yasaklanmıştır. Hangisini beğenirseniz işte! Kürkçü dükkanıma dönerim bir süre sonra nasılsa. Bulurum yine bir mızmızlık yaratıcısı!

Beyler bayanlar,
'Öper melekler, ısırır şeytanlar!' (Ben mi? İkisini de yaparım icabında!)
Badelerimi süzer, tek tek basar giderim.

;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ