Yaşasın Yeniden Rüya Görmeye Başladım!

Genelde insanlar dil öğrenirken o dilde rüyalar görürmüş. Benim şu anda dil öğrenme gibi bir durumum yok fakat dün gece uzun metrajlı bir İngilizce rüya gördüm. İşin tuhaf tarafı çevremde İngilizce konuştuğum bir şahıs yahut bunu gerektirecek bir neden de yok! İngilizce ile ilişkim şu sıralar alt yazılı film izlerken duyduğum ve dinlediğim şarkılardan öteye gitmiyor.
Rüyamda oturup saatlerce İngilizce bir film izledim. İşin enteresan yanı; "rüya içinde rüya" da denebilecek şekilde filmin de be(y)nim tarafından çekilmiş olduğu idi. Yani hem rüyayı yönetiyordum hem de filmi! Ah ne güzel.
Film süperdi ama filme dair hiçbir şey hatırlamıyorum. Sadece rüyamda, ağzımı açmış filmi izlediğimi sonra da iki kişinin koluma girerek beni televizyonun önünden kaldırdığını hatırlıyorum. Bu eylem olurken benim hiçbir tepki vermeyişim ve kimsenin birbirinin yüzüne bakmayışı olayı biraz korkunçlaştırsa da fazla önemsemedim. Kan ter içinde uyandığıma göre muhtemelen tuhaf bir film yönetmiştim...
Sonra temizlik, çamaşır, ütü, her türlü lavabo-fayans ovma işi itinayla yapılır diyerekten giriştim; böylece rüyamın büyüsünden de çıkıverdim ve ardından çemkirdim! Uleeyn benim sanatçı kişiliğimi öldüren hayat sana iki çift sözüm vardı, onları da bu işleri yaparken bolca sarf ettirdin zaten!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

Karton Adam