Neden Ben!

Yaz geldi malum. E havalar da ısındı... (E tabi Çelik de değişti!)
Yeni taşındığım bu evi o kadar sevdim ki hayatıma kattığı huzur nedeniyle yaşadığım ayrılık acısını da bir yana bırakarak ev faaliyetlerinin keyfini çıkarmaktaydım.
Ta ki o zamana, o sesi duyana kadar... Bu dünyada sessizliği benim kadar seven ve seslere benim kadar takan sadece bir kadın daha tanıyorum o da annem.
Şimdi ben, bitişiğimdeki komşumun klima motorunun sesi ile kabusa dönmekte olan günler yaşıyorum. Umarım bir an önce 3-4 aylık bir tatile giderler de kurtulurum. Evimde sessizlik diye bir şey yok! :( Her dakikam bir helikopter eşliğinde geçiyor.
Delirmek üzereyim...
Şayet bu ses gerçekten de o klimanın motorundan geliyorsa, kredi ödemelerim biter bitmez ilk iş onlara yeni ve sessiz bir klima hediye etmeyi düşünüyorum. Bu konuda da çok ciddiyim!!!
(Hatta benim bir tane boşta duran klimam vardı doğru yaaaa! Önce yakınlık kurup sonra da bu klimayı onlara teklif etmeliyim.)

Yorumlar

  1. (kısa kes artık bitti,, senin modan geçti) bu parçayı nerden hatırlattın.. çocukluğumun kâbusuydu. ığığğhhgg

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ