Pekiştirin!

"Aşk insanın şahsiyetini pekiştirir. Çünkü hayatın manası, aşk bohçasında gelen bir hediyedir. Mevcudiyetinin hakkını vermek, hiç değilse mazeretini bulmak isteyen insan yalnızca aşka müracaat edebilir."

Dublorün Dilemması - Murat MENTEŞ (veyahut Nuh TUFAN ya da Ferruh FERMAN) :)
Dublorün Dilemması, İletişim'den yayınlanmış. Okunması gereken bir kitap ve yazarı 'afili filinta'lardan Murat MENTEŞ küstürülmemesi gereken bir adam kanaatimce. Menteş'e doldurduğu eksiklik için daha önce yaldızlı yaseminler dilemiştim! Şunu belirtmem gerekir ki benim alıntıladığım cümlenin, kitabın şahsiyeti ve bütünüyle pek ilgisi yok aslında. Sadece hoşuma gittiği için bu bölümü alıntıladım.

Kitap bildiğiniz fantastişş!

Özellikle sıkıntılı dönemler yaşayan ve sırıtmak isteyen kimselerin acil kabilinden eline alması gereken bir kitap. Oldukça sıkıntılı bir dönemimde edindim ve okudum, aslında hala bitiremedim okumaya devam ediyorum. Her elime aldığımda gerçekten eğlendim, kafa dağıttım. Hatta dün elime aldığımda okurken yorgunluktan uyuyakalıp, şahane rüyalar gördüm. Zira benim böyle bir olayım var. Okuduğum ve sevdiğim kitaplar rüyalarımı etkiler. En son bunu, İhsan Oktay Anar'ın Puslu Kıtalar Atlası' nı okurken yaşamıştım. O zaman da kavuklu cüceler, siyah pelerinli pireler, gemiler girmişti rüyalarıma. Her uyandığımda salak salak sırıtmakta buluyordum kendimi.

Dublörün Dilemması'nda da böyle bir etkileşim oldu. Üstelik, eğlencesinin yanında ardı ardına dizilmiş gayet iyi cümlelerle de tanışıyorsunuz. Hani öyle boş beleş bir şey değil demek istiyorum.

Kısacası canı sıkılana tavsiye olunur.
Ha bir de yeri gelmişken http://www.afilifilintalar.com/ . . .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ