dd

19 Ocak 2011 Çarşamba

Budur!

Hastalığımın bana kazandırdığı "ağır ve oturaklı iş kadını sesi"m sayesinde 1 haftadan beri aramayı ertelediğim tüm sorunlu kişileri aradım. Ne güzel bir duyguymuş kalın ses sahibesi olmak yahu. Benim bütün sorunum sesimmiş meğer, mırıl mırıl! Otorite kurdum herkesler üzerinde, süper! Bu ses gitmesin, benim olsun. :(

3 yorum:

  1. Tavsiye etmem... Bir süre sonra her şey üzerinde tam denetim ve güç hırsına kapılıyorsun. Biraz zaman geçince süpermeni falan alt edip batman ile kapışıp banka soymak istiyorsun. İşin feci tarafı o banka soygunu ile de dünyayı ele geçirmek istemen oluyor. Güç alışık olmayanda bu tür yan etkiler de yaratıyor yani :) Sesi kalın bir insan olarak hazırlıklı ol... Yine de böyle devam etmek istersen süpermenin numarasını verebilirim :)Tekrar geçmiş olsun demeyi de ihmal etmeyelim bu arada...

    YanıtlaSil
  2. @Vladimir: Teşekkürler! :)

    @Vuslat: Ben o yan etkilerin kıpırtısını daha bugünden hissettiysem bu ses kalıcı hale gelirse neler yapabileceğimi düşünmek bile istemiyoree. Hakikaten ayrı bir olaymış bass bariton ses! Şahane.

    YanıtlaSil