Üzerime Gelmeyin! Kendimi Doğrarım.

  • Manav amcanın yanağından bile makas almak isteyen insanım ben; kim demiş sevmeyi bilmem diye!
  • Buzdolabını meyve, sebze ile doldurunca habire dolabı açıp bakıp çocuklar gibi şen olan insanım ben; kim demiş yetinmeyi bilmem diye!
  • Meyveler bozulduysa, katı meyve sıkacağı ne güne duruyor, suyunu çıkarır içerim diyen insanım ben; kim demiş her şeyi dert ederim diye!
  • Acı olan çayı, güzel demlenmiş diyerek götüren insanım ben; kim demiş mutsuz olmak için sebep ararım diye!
  • Kendi çalışma masasını kendi kuran insanım ben; kim demiş hanım evladıyım diye!
  • Kendi kendine rakı-balık yapabilen insanım ben; kim demiş yalnızlıktan korkarım diye!
  • Vücudumdaki en çirkin beni bile seven insanım ben; kim demiş kendimi sevmem diye!

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ