Aşkın Ağız Bozdurmayanını İstiyorum!!!

Kollarım ağrıyor, bacaklarım ve midem de. Hem ben niye bu kadar sustum ki! Durup durup kendimi bekliyorum. Ne yapacağımı en çok da. Kendimden bir patlama bekliyorum sürekli olarak. Mmm yaklaşık 3 yıldır hatta. Bilmiyorum da tık yok birader! :) (Ayrıca şu an canım noodle çekti delicesine her nedense.)

Bedenim hızlanınca aklım geride kalıyor. Sonra bedenimi durdurup aklımı bekliyorum. Aklım bir türlü gelemiyor. Son kararım şu ki bende akıl makıl yok. Erkekler konusunda tam bir gerizekalıyım!

İtiraf ediyorum gerizekalıyım! Her seferinde aynı şekilde tutulup mala dönüyorum. Bundan sonra nah aşık olurum ben. Nah, el hareketi ile nah hem de! Hatta du' bakıyım iç bileği yalayıp şaklatmalı bir nah. :) Bana girsin. Küfür edesim var fena şekilde.

Ağzı bozuk aşk mektubu diye bu yüzden söylemiş demek ki Umay Umay ;)
Aşkın ağzı bozdurmayanını istiyorum!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ