Neyi paylaşamadık?

Bugün bana dert yanan çok Sayın Yargıcım. Siz kendi işinizi zor bizimkini kolay sanıyorsunuz fakat çok yanılıyorsunuz. Gelin vazgeçin bu önyargılarınızdan! Avukatlar da sandığınız kadar mutlu ve rahat çalışmıyor. Hiçbir şey uzaktan göründüğü kadar hoş yaşanmıyor.
Hukuk dünyasında avukat-yargıç ve avukat-savcı arasındaki tuhaf çekememezlik durumunu sonuna kadar eleştiriyor ve aynı çatı altında hizmet etmekte olduğumuz hukuk dünyasının artık bir ruh taşımasını ve içinde azıcık da olsa sevgiyi barındırmasını diliyorum. Aksi takdirde yaşadığımız hayat hiçbir zaman daha güzel olmayacak! En azından bunu umut edebilmek için mevcut durumu daha da zorlaştırmamalı...
Ben ne yargıçlar gördüm avukatı azarlamayı şan görür!
Ben ne avukatlar gördüm, Yargıca "Sayın" diye hitap etmeyi zul görür!
Gerek yok arkadaşlar, bu ego vesveselerine hiiç gerek yok!
Saçma saçma!
Unvanlarla yaşamamalı insan. Unvanlarla adam olmamalı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ