Toplama Bilgi-sayaç!

1) Kağıt kesiği çok fena bir şeydir. Bu gece bir tane edindim.
2) Bu hafta içerisinde Tous in heaven'ım ve Lacoste pour femme'im oldu. Keyfim pek yerinde. Bu hediyeler karşısında 2010 Mayısının ikinci haftasını Lord, kendimi de kraliçA ilan ediyorum! :)
3) Büroda bazı tuhaflıklar oluyor, çok tuhaflıklar!!! Yeniden iddia ediyorum büromuzdaki kamera kayıtları izlense televizyon dünyasında yeni bir çığır açabilecek kapasitede veriler elde edilebilir. Hepimiz böyle sürünmeye gerek kalmadan zengin oluruz. Ally Mcbeal halt etmiş, hadi ordan!
4) "Mc Donalds" firması, "Mcbeal" kullanımı için de dava açmış mıdır ki? Mc ile başlayan her şeyle savaştıklarına göre... Mcbeal ismi ile de Mc Donalds'ın ününden yararlanılmaya çalışılmış olabilir değil mi! Höh :S
5) Robots in Disguise - Turn it up! Oha çok iyi. Sizi roboticler sizi...
6) Yarın işe gitmesem nolur ki diye düşünürken, yarından bir sonraki günün 19 Mayıs olduğu aklıma geldi. Çok sevindim!
7) Power pilate gerçekten insanı sıkılaştıran bir şey ama niye ben yağlarımı daha da kalıplaştırmış gibi hissediyorum; "sıkılaşma" dediğimiz şey böyle bir şey mi?
8) Power pilate 2 yıldır düzletemediğim sindirim sistemim yoluna koydu, bırakınca ne yapacağımı düşünüyorum kara kara... Zira oldukça pahalı bir sipor!
9) Bu dünyada herkesin şişman bir domuz kumbarası olmalıdır. Domuz kumbara zor gün dostudur. Parasızım sanarken domuzum bana totosundan ıkınmak suretiyle tam 65 TL verdi.
10) Marmaris'teki ağaçlı yolu özledim.
11) Umarım şu iş vesilesi ile Münih'e gidebilirim. Belki orada kaçağa karışır dönmem, sonra da sevdiceğimi "yanıma aldırırım". :)
12) Eski Türk filmlerinde neden hep adamlar Almanya'ya gidip "seni de yanıma aldıracağım" diye umut verdikleri eşlerini yarı yolda bıraktı. Bi' tane bile mi uçkuruna düşkün olmayan jön Türk yoktu!?
13) Akıl defterime isim koydum. Tanıştırayım: "Mindy"
14) Kara kedileri her zaman sevmişimdir.
15) Haşlanmış patatesi bir gün buzdolabında beklettikten sonra yerseniz nişasta oranı değişime uğradığından daha az kalorili oluyormuş.
16) Murathan Mungan'ı bir kere bile okumamış adamların "beğenmiyorum" demesine tam manasıyla uyuz oluyorum. Bi' kere aç oku; Yedi Kapılı Kırk Oda'yı oku, Üç Aynalı Kırk Oda'yı, Kırk Oda'yı, Son İstanbul'u, Kaf Dağı'nın Önü'nü oku sonra yorum yap! Beynindeki yafta ile değil.
17) İstanbul Emniyet Müdürlüğü Polis Kriminal Laboratuarına işim düştü.
18) Geçenlerde V for Vendetta'yı yeniden izledim. Arada eski şeyleri izlemek iyi geliyor.
19) Artık hangi gazeteyi okuyacağımı bilemez haldeyim!
20) Oğlum olsun istiyorum. Rüyalarıma giriyor....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ