Google Earth'den nasibime düşen!

Google Earth'ü açıp gözlerimi kapadım. Sonra parmaklarımı gezdirip bir yer seçtim. Burası benim olsun dedim. Benim olsun derken "mülkiyet" anlamında değil. Bir kabul içeriyordu sadece. Gördüğüm görüntü geleceğime dair bir şey göstersin gibi... Şimdi burası Belgrano diye bir yermiş yanılmıyorsam.
Ne görüyoruz?
Kırmızı,
Kırmızı,
Ve yine Kırmızı!

Fakat ne tuhaf bir kırmızı, kanımın rengi gibi. Öyle "kan kırmızı" tabir edilen bir renkte akmaz benim kanım. İçine azıcık beyaz katılmış suluboya kırmızısı gibidir. Kanamaya başladı mı da durmaz. Ha bu arada "içine beyaz katılmış kırmızı" deyince aklıma rakı ile suyun karıştığı an ve rengin dağılışı geldi. Bence görkemli bir şovdur rakıya suyu karıştırmak. Bilmem kaç bin kere yavaşlatılarak izlense büyüleyici hale geleceğine eminim!
Şimdi bu fotoğrafa bakınca bir arada durmaları mümkün olmayan "kor"un ve "kar"ın cinsel ilişkiye girmesi gibi bir şey görüyorum. Hayatım böyle tezatlarla dolup taşmaya devam edecek desene! Hem o balon gibi şey ne? Ne o allansen! Uç vermiş oradan! Hayatıma patlak katmaya meraklı! Hep bir tehdit havası, hep bir uyarı sinyali!
Bana bunu yapmayacaktın Google Earth!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Haydi Abbas Vakit Tamam Pilates Diyordun İşte Oldu Reklam!

EŞKİ